.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات توهین آمیز استاد دانشگاه و اعتراض دانشجویان نوشیروانی بابل

نماینده نهاد مقام معظم رهبری وبسیج دانشجویی دانشگاه صنعتي بابل به اظهارات يک استاد دانشگاه واکنش نشان دادند.

در روز سه شنبه چهاردهم آبان ماه ، یکی از اساتید دانشکده برق و کامپیوتر در كلاي درس الكترومغناطيس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در پی اظهار نظر خود مبنی بر توهین به ارزش های دین اسلام و انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس ، موجب برانگیخته شدن خشم برخی از دانشجویان و مسئولین دانشگاه شده است .

بعد از این سخنان ،حجت الاسلام حسيني نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه طي سخنرانی در جمع نمازگزاران دانشگاه و بین دو نماز ظهر و عصر ، این عملکرد استاد را به سختی مورد انتقاد قرار داد و بیان کرد : استادی که به هزینه دولت اسلامی مشغول کار در دانشگاه است ، حق توهین به ارزش های اسلامي را ندارد.

وي افزود: کلاس درس مکانی برای طرح این سخنان نیست ، چرا که این حرف ها نیاز به پاسخ دارند و باید در جای مناسبی مطرح شوند و از طرفی هم این استاد ، مدیون به خون شهداست چراکه آنها با خون خود این آرامش و امنیت را به ارمغان آورده اند .

از سويي ديگر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتي بابل هم بیانیه ای را با اين جمله « این طور نباشد که استادی که نسبت به مسائل انقلابی خیلی اهمیت نمی دهد بیاید در کلاس طوری برخورد کند که دانشجوی مسلمان و انقلابی احساس ناامنی کند» به نقل از مقام معظم رهبري چاپ کرده است.


در اين بيانيه آمده است : متأسفانه هفته گذشته یک بار دیگر و این بار در دانشگاه خودمان ، شاهد عقده گشایی های یک استاد و سوء استفاده از فضایی که برای آموزش در اختیار ایشان قرار گرفته بودیم . در باب اظهار نظر درباره موضوعات مختلف به خاطر داشتن چند نکته ضروری است : اولاً اشخاص نباید در مورد موضوعاتی که اشراف کافی به آن ندارند به اظهار نظر بپردازند .

همچنین هر موضوعی محل بحثی دارد و اگر هدف روشن شدن حقیقت باشد ، باید در جلسات تخصصی و در حضور کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد . لذا این اشخاص نظرات شخصی خود را پیرامون اموری که به آن علم ندارند در جلسات خاص آن موضوع اظهار دارند که این امر به حق نزدیک تر است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.